Philip Van Kelst: De Klantendriehoek

Philip Van Kelst: De Klantendriehoek

Tijdstip: 
19:00 - 19:30
Formaat: 
Presentatie
Zaal: 

Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. Philip Van Kelst laat je kennis maken met de klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.

Gerelateerde Boeken

De klantendriehoek

Nieuwsbrief

Twitter

Aan het eind van #Boekenbeurs #Utrecht loting voor posters van Gitte Spee gittespee.nl. Nr 218 en 319 1/2 pic.twitter.com/6WmqtGQxYX
Aan eind van #Boekenbeurs #Utrecht loting voor posters van Gitte Spee gittespee.nl. nr 218 en nr 319 1/2 pic.twitter.com/GN0XwizbvM
Aan het eind van #Boekenbeurs #Utrecht loting voor posters van Gitte Spee gittespee.nl. nr 218 en nr 319 pic.twitter.com/IDPJNAZ5WX
Gezellige drukte op #Boekenbeurs #Utrecht. Nog veel keus!! @missbehappy2 maakt een keuze welke #boeken ze meeneemt. pic.twitter.com/zGcn6wjXI9
Op deze zonnige dag weer volop #boeken te koop op #Boekenbeurs #Utrecht! Om 9 uur begint de verkoop in @oudetolhuys. pic.twitter.com/8eb972rqBv
Al veel tevreden #bezoekers van #Boekenbeurs #Utrecht die met volle tassen en dozen #boeken naar huis gaan! Morgen… twitter.com/i/web/status/8…
load more
Volg ons op