Philip Van Kelst: De Klantendriehoek

Philip Van Kelst: De Klantendriehoek

Tijdstip: 
19:00 - 19:30
Formaat: 
Presentatie
Zaal: 

Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. Philip Van Kelst laat je kennis maken met de klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.

Gerelateerde Boeken

De klantendriehoek

Nieuwsbrief

Twitter

#BoekenBeurs Welkom op de website van het Dorpshuis te LandsmeerDorpshuis LandsmeerCalkoenstraat 271121 XA Landsmeer020-4821582
Beurs voor het eerst in basisschool De Troubadour in Glanerbrug bit.ly/2j401RJ #tvefm #enschede #boekenbeurs
@Fleurenfruit Dan zijn we elkaar misgelopen... Het was echt meteen al enorm druk! #boekenbeurs
.@DimitriLeue & Warre Borgmans in #Blokken. Ik heb ze ontmoet op #bkb16 en ik kan eerlijk zeggen dat deze twee mannen heel inspirerend zijn!
load more
Volg ons op