Philip Van Kelst: De Klantendriehoek

Philip Van Kelst: De Klantendriehoek

Tijdstip: 
19:00 - 19:30
Formaat: 
Presentatie
Zaal: 

Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. Philip Van Kelst laat je kennis maken met de klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.

Gerelateerde Boeken

De klantendriehoek

Nieuwsbrief

Twitter

Wie van lezen houdt gaat vandaag, morgen of overmorgen naar #dewijver #opmeer, naar een grote #boekenbeurs. Alles voor een klein prijsje.
Geen nieuwsbrief deze week. Wel staan we zaterdag a.s. op de #boekenbeurs in de Hooglandse Kerk in #Leiden. Entree gratis. Vanaf 11 uur.
Tekeningen van Gitte Spee, oa bekend van Aap & Mol, zijn te koop op #Boekenbeurs #Utrecht. gittespee.nl pic.twitter.com/qmTPSIJ5sZ
Opbrengst #Boekenbeurs naar @HetVergetenKind. "De lege kleurplaat die deze kinderen hebben willen wij kleur geven." pic.twitter.com/pd4zUwpLTO
load more
Volg ons op