Philip Van Kelst: De Klantendriehoek

Philip Van Kelst: De Klantendriehoek

Tijdstip: 
19:00 - 19:30
Formaat: 
Presentatie
Zaal: 

Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. Philip Van Kelst laat je kennis maken met de klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.

Gerelateerde Boeken

De klantendriehoek

Nieuwsbrief

Twitter

Vlaams-Nederlands succes op grootste boekenbeurs ter wereld: #Boekenbeurs startm.nl/NW3H3x pic.twitter.com/dkEFTiPhy9
#Boekenbeurs 2017 in Antwerp Expo van zondag 29 oktober t.e.m. zondag 12 november, met drie sluitingsdagen:op 6, 7 en 8 november.#Belga
! De #Boekenbeurs wordt dit jaar de langste ooit! Van 30/10 tem 12/11, met 3 sluitingsdagen na de herfstvakantie.… twitter.com/i/web/status/8…
! De #Boekenbeurs wordt dit jaar de langste ooit! Van 30/10 tem 12/11, met 3 sluitingsdagen na de herfstvakantie.… twitter.com/i/web/status/8…
load more
Volg ons op